تازه ترین اطلاعات لوازم خانگی ایران و جهان تازه ترین اطلاعات لوازم خانگی ایران و جهان .

تازه ترین اطلاعات لوازم خانگی ایران و جهان

تلویزیون 55 اینچ ال جی Nanocell 4k مدل 55nano86

 

سایز دیگر تلویزیون ال جی Nano86:

همه این موارد و قابلیت ها باهم سبب ایجاد صدای پر قدرت و با کیفیت در این سری  تلویزیون ال جی 55NANO86 شده است. در کمتر از هزارم ثانیه حجم بسیار بالایی را از داده ها را پردازش می‌ کند و با کمک هوش مصنوعی اش این توانایی را دارد که سطح وضوح تصاویر را به فورکی نزدیک کند. از جنبه دیگر با کاهش دادن ناخالصی تصاویر در افزایش کیفیت این تصویر‌ ها نقش مثمر ثمری را ایفا می کند. در صورت برخورداری این تلویزیون از ریموت کنترل جادویی می توانید تنها با صحبت کردن به تنظیمات تلویزیون مشغول شوید.

پشت پنل تلویزیون دارای طراحی بسیار محکم و شیکی است و دسترسی به ورودی‌های تلویزیون همچون همیشه راحت و بی‌دردسر خواهد بود. این مدل زیبا حاشیه‌های فریم فوق العاده نازکی دارد که تمرکز روی صفحه نمایش را تا حد زیادی افزایش می‌دهد. تلویزیون‌های این برند همیشه جزو خوش ساخت‌ترین مدل‌ها هستند و کیفیت بی‌نظیری دارند. تلویزیون ال جی NANO86VNA نسبت به NANO86 سال گذشته طراحی نسبتاً متفاوتی دارد.

تکنولوژی Motion Pro برای نمایش صاف و روان محتوای سریع و اکشن در تلویزیون 55 اینچ الجی NANO86 مدل به کار رفته است. این تلویزیون دارای تکنولوژی TruMotion TM200 است و نرخ به روز رسانی 100 هرتزی را فراهم می کند و باعث نمایش صاف و روان صحنه های سریع و اکشن می شود. ال جی در سال 2020 برای تلویزیون های مدرن و نانوسل مدل LG NanoCell TV 55Nano86 قابلیت قابلیت HGIG را به کار رفته است. این فناوری در هنگام بازی و گیم با تلویزیون، فعال شده و می تواند کارایی تلویزیون و کیفیت تلویزیون را به نهایت برساند. افزایش سرعت رفرش تصویر و غنی سازی رنگ ها موجب گشته کاربر در هنگام بازی، با تصویری درخشان و بسیار سریع و بدون لرزش مواجه باشد و رضایت کامل را کسب نماید. یکی دیگر از ویژگی هایی که می تواند کاربر را متحیر سازد، قابلیت Motion Pro می باشد.

ویژگی تلویزیون ال جی 55nano86

مشخصات این تلویزیون ال جی محدود به این بررسی اجمالی نمی شود و برای اشراف بر مشخصات کامل آن در ادامه با ما همراه باشید. ذرات NanoCell در تصاویر باعث جذب طول موج رنگ ها در تراکم میلیاردی درون پیکسل ها می شود که این امر باعث بوجود امدن رنگ های شاد وطبیعی در تلویزیون می گردد . با عبور نور از این ذرات نانویی ، این ذرات به تنظیم زاویه نور می پردازند و تصویر را کامل تر می کنند . ال جی در تلویزیون Nano86 از یک چیپ قدرتمند α7 Gen 3 Processor 4K برای تقویت رنگ دریافتی از هر گیرنده ای و ارسال به پیکسل های نانوسل بدون نقص و جلوگیری از پراکندگی رنگ ها می شود .

فناوری هایی برای بازی در تلویزیون 55nano86

پنل های IPS همچنین تا اندازه ای از پنل های VA نیز برتر هستند که البته این برتری نسبی بوده و هر یک ویژگی ها خاص خود را دارند. با استفاده از فناوری Dolby Atmos به صورت خودکار صدا با تصویر هماهنگ می شود و نویز های اضافه حذف می گردد تا تجربه ای مثال زدنی را برای تماشاچی رقم بزند . تلویزیون ال جی 55 اینچ دارای نمایشگر LED است،این نمایشگر LED مجهز به 2160×3840 پیکسل است. در این تلویزیون از استاندارد کیفیت تصویر Active HDR استفاده شده است که همین امر باعث پشتیبانی تلویزیون ال جی 55NANO86 از فرمت های تصویری Dolby Vision IQ ،HDR10 و HLG شده است. در بین انواع محصولات صوتی وتصویری تلویزیون بیشترین پیشرفت در طراحی و امکانات را داشته.تلویزیون 2021 میلادیدر امکانات و تکنولوژی سر آمد میباشند.

فن اوری نانوسل در تلویزیون نانو 86

این تلویزیون در صفحه نمایش نانوسل از نانو ذراتی به اندازه تقریبی 1 نانو متر استفاده می کند و از همین رو طول موج ها اضافی را جذب می کند ، رنگ هایی خالص را تولید می کند و تصاویری باور نکردنی را به نمایش خواهد گذاشت . تلویزیون ها نانوسل نسبت به تلویزیون ها معمولی کیفیت تصویر و دقت رنگی بهتر و بالا تری دارند . کمپانی ال جی در ساخت تلویزیون مدل NANO86 علاوه بر تصویر عالی بر ارائه صدایی بی نقص نیز تمرکز کرده و محصولی را به بازار عرضه کرد که از هر نظر عالی می باشد. می توانید به راحتی بلندگو های بلوتوث را برای تجربه واقعی صدای فراگیر بی سیم متصل کنید.

آنچه شما روی صفحه نمایش تلویزیون میبینید کاملا واقعی بوده و هدف هنری فیلمساز را دقیقا شبیه واقعیت به نمایش میگذارد. به این ترتیب میتوانید از تماشای محتوای مورد نظر لذت ببرید و هیجان فیلم را به صورت سینمایی تجربه کنید. تلویزیون ال جی 55NANO86 از دیگر می باشد که شگفتی را در عرصه تلویزیون به وجود آورده است . ال جی به منظور افزایش کیفیت و کارایی جدیدترین تلویزیون ال جی مدل LG 2020 TV 55NANO86 از پردازنده ی بسیار نیرومند تر و با کیفیت تر بهره گرفته است.

قیمت و مشخصات تلویزیون ال جی 55nano86

به لطف این ویژگی جدید، نمایش فیلم ها و برنامه ها در هر ساعت از شبانه روز عالی به نظر می رسد. یک سنسور نوری تعبیه شده در تلویزیون با استفاده از اطلاعات و نور محیط اطراف تلویزیون، با تغییر تنظیمات تصویر و نمایش و عملکرد HDR، صحنه هایی روشن تر را ارائه می دهد. 55NANO86 دقت رنگ در زوایای دید گسترده را به وسیله‌ی فناوری True Colour Accuracy ممکن می‌سازد. فناوری نانوسل تازه کشف شده که سبب می شود رنگها جور دیگر نمایان شوند و جذابیت خاصی داشته باشند .

4 _ تامین کالا های عرضه شده در آف خرید از وارد کننده های اصلی یکی دیگر از دلایل ارزانی محصولات ما است. تنوع کالاها در رادرام روز افزون بوده و در حال حاضر شامل کالاهای دیجیتال نظیر موبایل، لپ تاپ و تبلت؛ لوازم برقی خانگی و لوازم شخصی برقی میباشد. برای اطلاع از قیمت محصولات شما مشتریان عزیز می توانید از طریق واتساپ و یا تماس مستقیم با ما در ارتباط باشید. در هر ساعت از شبانه روز میتوانید جهت مشاوره و خرید با کارشناسان و مشاوران میتاکالا تماس بگیرید.


برچسب: تلویزیون ال جی نانو 86 دیجی کالا، تلویزیون ال جی نانو ۸۶۰۰، تلویزیون ال جی 55nano86 2021، قیمت تلویزیون ال جی 55nano86 2021، تنظیمات تلویزیون ال جی نانو 86، قیمت تلویزیون ال جی نانو ۸۰، مشخصات تلویزیون ال جی نانو ۸۶، تلویزیون مناسب تماشای فیلم، تلویزیون 2021 ال جی، تلویزیون صفحه تخت، تلویزیون 120 هرتز ال جی،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ آذر ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۰۳:۲۳ توسط:آریانا موضوع: تلویزیون نظرات (0)