تازه ترین اطلاعات لوازم خانگی ایران و جهان تازه ترین اطلاعات لوازم خانگی ایران و جهان .

تازه ترین اطلاعات لوازم خانگی ایران و جهان

معرفی ماشین ظرفشویی ال جی مدل DC35T (بخش دوم)

سیستم تشخیص میزان کثیفی ظروف (Soil Sensor)

برای افزایش بهینه‌ بودن این دستگاه، ال‌جی از سنسور تشخیص میزان کثیفی استفاده کرده است. با استفاده از این سنسور دستگاه می‌‎تواند میزان کثیفی ظروف را تعیین کند. سپس براساس این میزان، دستگاه به صورت خودکار زمان مورد نیاز برای شست‌وشو، دما و تعداد دفعات آب‌کشی را تعیین می‌کند که در نتیجه مصرف بهینه و مناسب انرژی و آب را در پی دارد.

موتور بدون تسمه (Inverter Direct Drive)

یکی از دلایل کم‌صدا بودن این محصول استفاده از موتور بدون تسمه است. در واقع این موتور به دلیل اجزای کمتری که به نسبت موتورهای تمسه‌دار دارد، صدای کمتری از خود تولید می‌کند. این موتور همچنین به نسبت موتورهای تسمه‌دار مصرف کمتر و عملکرد بهینه‌تری هم دارد که باعث می‌شود تا در زمان استفاده از آن مصرف برق چندان زیاد نباشد.

سیستم پیشرفته خشک کردن ظروف (Hybrid Dry)

این سیستم یکی از مناسب‌ترین راه‌حل‌ها برای خشک کردن ظروف است. در واقع در این سیستم خشک کردن، در آخرین دور آب‌کشی بر روی ظروف از آب داغ استفاده می‌شود که این آب داغ بر روی محفظه داخلی ماشین که سرد است به صورت قطراتی ظاهر می‌شود و به خروجی آب راه پیدا می‌کند. در همان زمان یک فن داخلی نیز در داخل دستگاه به کار افتاده و به انجام بهتر این پروسه کمک می‌کند. به این دلیل که در این سیستم خشک کردن نیازی به المنت حرارتی و گرما نیست، در نتیجه چنین ماشین‌هایی مصرف برق کمتری هم دارند.

سیستم عیب یاب هوشمند

یکی دیگر از امکانات این مدل از ماشین‌های ظرفشویی ال‌جی برخورداری از سیستم عیب‌یاب هوشمند است. با استفاده از این ویژگی می‌توانید بدون نگرانی و بدون صرف هزینه‌ای خاص از مشکل ماشین ظرفشویی تان اطلاع پیدا کرده و نسبت به رفع آن اقدام کنید.

نتیجه گیری

ماشین ظرفشویی ال جی مدل DC35 مصرف انرژی بسیار خوب و مناسبی دارد. این ویژگی در کنار دیگر قابلیت‌های خوبی مانند گزینه‌ی سیستم عیب‌یاب هوشمند، موتور بدون تسمه با صدای کم، سنسور تشخیص میزان کثیفی، سیستم پیشرفته خشک کردن، سبدهای قابل تنظیم، سیستم بخارشوی و 6 برنامه شست‌و‌شو این مدل از ظرفشویی‌های ال‌جی را به محصولی باکیفیت تبدیل کرده که می‌تواند انتخاب اول بسیاری از کاربران باشد.


برچسب: ماشین ظرفشویی ال جی، ماشین ظرفشویی ال جی مدل DC35، ماشین ظرفشویی مبله ال جی، قیمت ماشین ظرفشویی ال جی، قیمت ماشین ظرفشویی ال جی 14 نفره، امکانات ظرفشویی ال جی DC35، جدیدترین ماشین ظرفشویی ال جی 2019،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ آذر ۱۳۹۸ساعت: ۰۸:۰۰:۰۱ توسط:آریانا موضوع: ماشین ظرفشویی نظرات (0)