تازه ترین اطلاعات لوازم خانگی ایران و جهان تازه ترین اطلاعات لوازم خانگی ایران و جهان .

تازه ترین اطلاعات لوازم خانگی ایران و جهان

معرفی کولرگازی اجنرال مدل اسپلیت

کولرگازی اجنرال مدل اسپلیت نوع متداول تهویه هوا است که در بیشتر مراکز اداری و تجاری و همچنین خانه های مسکونی مورد استفاده قرار می گیرد. اسپلیت ها در دو قطعه طراحی شده اند. واحد خارجی این دستگاه ها در فضای باز نصب شده و در معرض هوای آزاد قرار دارد. سپس این واحد از طریق خط لوله مسی یا آلومینیومی به واحد داخلی متصل می شود. بیشتر اسپلیت های موجود در بازار اسپلیت های دیواری هستند. اما انواع دیگری از اسپلیت ها وجود دارد که ممکن است روی سقف های کاذب نصب شوند. محصولات اجنرال اسپلیت از تنوع بالایی برخوردار است. بخشی از این تنوع شامل ظاهر دستگاه است و بخشی مربوط به سیستم سخت افزاری تهویه مطبوع است. قدرت خنک کننده اسپلیت های اجنرال از 12،000 واحد BTU و در مدل های بزرگتر تا 60،000 BTU شروع می شود. برای اطلاع از قیمت کولرگازی اجنرال به سایت ما مراجعه فرمایید.


برچسب: کولرگازی اجنرال، خرید کولرگازی اجنرال از بانه، قیمت کولرگازی اجنرال، قیمت اسپلیت اینورتر اجنرال،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 2
بازدید:

+ نوشته شده: ۱ مرداد ۱۳۹۹ساعت: ۰۲:۳۵:۳۵ توسط:آریانا موضوع: کولر گازی نظرات (0)

کولر گازی 24000 ال جی اینورتر

اسپلیت 24000 ال جی - اسپلیت اینورتر بانه

افزودن به سبد خرید·کولرگازی اینورتر نکست تایتان 24000 ال جی 02133518902-3 ☎ کولر ال جی نمایندگی گلدیران جشنواره فروش جدیدترین مدل و قیمت کولر گازی ال جی دوال اینورتر, تهویه صنعتی داکت اسپلیت ال جی ♻ LG24 ماه ضمانت شامل نصب رایگان و ۶۰ ماه خدمات پس از فروش کتبی و معتبر در سراسر ایران (+100,000 تومان)۲۰ مرداد ۱۳۹۸ - خرید و قیمت کولر گازی ال‌ جی 24000 مدل NT249SQ1 با بهترین قیمت بازار از فروشگاه اینترنتی نفیس 24 بهمراه گارانتی رسمی شرکت گلدیران ™Dual Inverter خرید کولر گازی اسپلیت و کولرگازی دیواری اینورتر ال جی LG سرد و گرم مدل نکست وان 24000 کد NV-246TQ مدت گارانتی: 18 ماه ضمانت پانل – 60 ماه کمپرسورگارانتی: شرکت گلدیران نوع موتور این محصول از نوع روتاری است که نسبت به کولرهای پیستونی قدیمی از صدای بسیار کمتر و در عین حال مصرف انرژی بسیار پایین تری برخوردار است اما تکنولوژی اینورتر به کار رفته در کولرها با رسیدن دما به حد تنظیم شده مانع از خاموشی کولر میشود و تنها با کاهش دور موتور ان را روی حالت ذخیره ی انرژی قرار داده و علاوه بر جلوگیری از خاموشی، دما را نیز روی همان مقدار نگه میدارد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳ خرداد ۱۳۹۹ساعت: ۰۳:۰۹:۳۸ توسط:آریانا موضوع: کولر گازی نظرات (0)

قیمت کولر گازی گری جی ماتیک 36000

قیمت کولر گازی گری 12000 بانه

درباره کولر گازی و اسپلیت گری شرکت گری (GREE) که از معتبرترین برندهای تولید کننده کولر گازی و اسپلیت می باشد، در سال های اخیر با بهره گیری از تخصص و فناوری های روز دنیا به شرکتی چندملیتی تبدیل شده و با تولید بیش از 27 میلیون دستگاه تهویه مطبوع خانگی و 2 میلیون دستگاه تهویه مطبوع تجاری در سال، جایگاه ویژه ای بین مصرف کنندگان کولر گازی و اسپلیت در جهان پیدا کرده است. استراتژی گری کولر گازی و اسپلیت گری آنچه باید در مورد کمپرسورها و گازهای مبرّد کولرهای گازی گری بدانید شرکت گری در تولید کولرهای گازی و اسپلیت های خود از انواع کمپرسورهای روتاری، پیستونی و کمپرسورهای دارای کیت اینورتر استفاده می نماید.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ساعت: ۰۱:۰۲:۴۵ توسط:آریانا موضوع: کولر گازی نظرات (0)