تازه ترين اطلاعات لوازم خانگي ايران و جهان تازه ترين اطلاعات لوازم خانگي ايران و جهان .

تازه ترين اطلاعات لوازم خانگي ايران و جهان

معرفي كولرگازي اجنرال مدل اسپليت

كولرگازي اجنرال مدل اسپليت نوع متداول تهويه هوا است كه در بيشتر مراكز اداري و تجاري و همچنين خانه هاي مسكوني مورد استفاده قرار مي گيرد. اسپليت ها در دو قطعه طراحي شده اند. واحد خارجي اين دستگاه ها در فضاي باز نصب شده و در معرض هواي آزاد قرار دارد. سپس اين واحد از طريق خط لوله مسي يا آلومينيومي به واحد داخلي متصل مي شود. بيشتر اسپليت هاي موجود در بازار اسپليت هاي ديواري هستند. اما انواع ديگري از اسپليت ها وجود دارد كه ممكن است روي سقف هاي كاذب نصب شوند. محصولات اجنرال اسپليت از تنوع بالايي برخوردار است. بخشي از اين تنوع شامل ظاهر دستگاه است و بخشي مربوط به سيستم سخت افزاري تهويه مطبوع است. قدرت خنك كننده اسپليت هاي اجنرال از 12،000 واحد BTU و در مدل هاي بزرگتر تا 60،000 BTU شروع مي شود. براي اطلاع از قيمت كولرگازي اجنرال به سايت ما مراجعه فرماييد.


برچسب: كولرگازي اجنرال، خريد كولرگازي اجنرال از بانه، قيمت كولرگازي اجنرال، قيمت اسپليت اينورتر اجنرال،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 2
بازدید:

+ نوشته شده: ۱ مرداد ۱۳۹۹ساعت: ۰۲:۳۵:۳۵ توسط:آريانا موضوع: كولر گازي نظرات (0)

امكانات تلويزيون ال جي مدل 55UM7660

تلويزيون ال جي 55UM7660 از تلويزيون‌هاي 2019 ال جي است كه با كيفيت تصوير فوركي و سيستم عامل و هوش مصنوعي و ساير امكانات به روز و مدرن مجهز شده است. از سايز 55 اينچي تلويزيون UM7660 گرفته تا سيستم عامل Webos و كيفيت تصوير 4k در اين تلويزيون حضور دارند. با توجه به جديد بودن و امكانات و قابليت‌هايي كه براي اين محصول در نظر گرفته شده است، مي‌توان قيمت تلويزيون ال جي 55UM7660 را حدس زد كه به هيچ عنوان دور از انتظار نيست. ال جي سعي دارد تلويزيون‌هاي 2019 خود را با نام UM معرفي كند و از قابليت هوش مصنوعي ThinQ در اين محصولات بهره ببرد. تلويزيون آل جي 55 اينچ بيشترين تناسب را با سالن‌هاي بزرگ دارد و اگر قصد خريد تلويزيون با كيفيت و مدرن و شكيلي را داريد، از خريد تلويزيون ال جي 55UM7660نگذريد.


برچسب: قيمت تلويزيون 55 اينچ، قيمت تلويزيون ال جي 55 اينچ، تلويزيون ال جي 4k، تلويزيون ال جي 2019، تلويزيون ال جي 55UM7660، ال جي 55UM7660،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 2
بازدید:

+ نوشته شده: ۱ مرداد ۱۳۹۹ساعت: ۰۲:۲۴:۰۰ توسط:آريانا موضوع: تلويزيون نظرات (0)