تازه ترین اطلاعات لوازم خانگی ایران و جهان تازه ترین اطلاعات لوازم خانگی ایران و جهان .

تازه ترین اطلاعات لوازم خانگی ایران و جهان

معرفی کولرگازی اجنرال مدل اسپلیت

کولرگازی اجنرال دارای کمپرسور روتاری است. اما اینکه آیا شما می خواهید از نوع تریپیکال استفاده کنید بستگی به انتخاب شما دارد. همچنین اکثر اسپلیت های این شرکت مجهز به اینورتر کیت هستند که مصرف انرژی را حدود چهل درصد کاهش می دهد. اما اگر بیشتر به هزینه اولیه توجه کنید، می توانید به سراغ مدل های ON / OFF بروید. سیستم کنترل اسپلیت ها بدون سیم بوده و پنل داخلی آنها مجهز به صفحه نمایش مخفی است. با استفاده از این کنترل می توانید حالت های مختلفی را برای دستگاه تعریف کنید. حالت خواب، فعال کردن سنسور برای تشخیص تعداد افراد حاضر در محیط و یک تایمر 24 ساعته مواردی است که می توانید از آنها استفاده کنید.

اسپلیت های مرکزی و داکت اسپلیت های اجنرال

اگر به دنبال تهویه مطبوع مناسب برای سرمایش و گرم کردن چند فضای مجزا هستید، بهتر است به سیستم های تهویه مطبوع مرکزی بروید. داکت اسپلیت ها یک سیستم تهویه مطبوع مرکزی هستند که به شما امکان می دهد چندین اتاق جداگانه را خنک کنید. برای انجام این کار، باید واحد خارجی را به واحد مرکزی اسپلیت متصل کنید. واحدهای مرکزی اغلب در سقف های کاذب نصب می شوند. سپس با کمک کانال از واحد مرکزی می توانید یک شیر تهویه هوا جداگانه برای هر اتاق تعریف کنید و با استفاده از یک دمپر می توانید امکان کنترل سرما و گرما را در اختیار ساکنان آن اتاق قرار دهید. داکت اسپلیت های شرکت اجنرال در مدلهای مختلف با قدرت خنک کننده بالا تولید می شود. این قدرت خنک کننده می تواند از 24،000 BTU تا 90،000 BTU باشد. کمپرسور مورد استفاده در داکت اسپلیت ها غالباً از نوع اسکرال می باشد. از آنجا که کمپرسورهای اسکرال از توانایی بالایی در تولید هوا برخوردار بوده و نگهداری و تعمیر آن آسان است. اگر از داکت اسپلیت های اینورتر استفاده می کنید، می توانید مصرف برق دستگاه را نیز به درستی کاهش دهید.

جمع بندی

شرکت اجنرال یکی از علائم تجاری Fujitsu است. این برند با نام فوجیتسو جنرال شناخته می شود و یک شرکت تابعه از شرکت چند ملیتی است. شرکت اجنرال انواع تهویه مطبوع و سایر تهویه هوا را تولید می کند. سیستم های تهویه مطبوع این شرکت از محصولات متنوعی برخوردار هستند و در اکثر مدل های پرتابل، پنجره ای، دیواری، ایستاده و اسپلیت از بهترین گزینه های بازار هستند. بهره مندی از کمپرسورهای روتاری و اسکرال، یک سیستم تصفیه قوی، توجه به ظاهر دستگاه، قدرت خنک کننده بالا و تنوع محصول از جمله مزایای تهویه مطبوع اجنرال است.

سایت هدف:

https://www.reddit.com/user/Top2blog/comments/hu81js/آشنایی_با_نحوه_عملکرد_و_انواع_کولرگازی_اجنرال/


برچسب: کولرگازی اجنرال، خرید کولرگازی اجنرال از بانه، قیمت کولرگازی اجنرال، قیمت اسپلیت اینورتر اجنرال،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 2
بازدید:

+ نوشته شده: ۱ مرداد ۱۳۹۹ساعت: ۰۲:۳۵:۳۵ توسط:آریانا موضوع: کولر گازی نظرات (0)