تازه ترین اطلاعات لوازم خانگی ایران و جهان تازه ترین اطلاعات لوازم خانگی ایران و جهان .

تازه ترین اطلاعات لوازم خانگی ایران و جهان

معرفی ماشین ظرفشویی ال جی D1452WF (بخش دوم)

طبقه‌ی پایینی دارای چرخ‌هایی است که روی درب به صورت ریلی حرکت می‌کند تا به سادگی بتوانید آن را بیرون بکشید و ظرف ها را درون آن بچینید. دستگیره و دکمه‌ها در قسمت بالایی درب قرار گرفته‌اند. یک سری از چراغ‌ها در قسمت چپ درب قرار گرفته‌اند که نشانگر عملیات در حال اجرای ظرفشویی هستند. در قسمت راست درب هم دکمه‌های همرنگ با بدنه به همراه نمایشگر به چشم می‌خورند. بر روی نمایشگر عملیاتی مانند ساعت و برنامه‌‌ی شست‌وشوی انتخاب ‌شده قابل رویت است. فضای داخلی این ظرفشویی شامل دو رک است که انواع ظرف‌های بزرگ و کوچک را می‌توان روی آنها جای داد. در رک پایینی که بزرگترین قفسه‌ی این ظرفشویی به حساب می‌آید، یک عدد فضای اختصاصی برای قاشق، چنگال و کارد تعبیه شده است که حتی می‌توانید ملاقه، کف‌گیر و مواردی مشابه آنها را در این قفسه جای کرده و شستشو دهید. رک پایینی تا حدودی مشابه آبچکان‌های بالای سینک ظرف‌شویی است که البته برای جا کردن ظروف بیشتر، با شیارهایی نزدیک به هم طراحی شده است. طبقه‌ی میانی ظرفشویی ال جی هم از ارتفاع خوبی برخوردار است و می‌توان مواردی از قبیل استکان، پیش دستی میوه، لیوان و استکان‌ها و … را با آن شستشو داد. نکته‌ی جالب توجه اینجاست که ارتفاع رک میانی را می‌توان به دلخواه خود تنظیم کرد که ال جی از این قابلیت با عنوان سیستم سبد هوشمند یاد می‌کند. محفظه‌ای که روی در تعبیه شده، محل مواد شوینده است که محل قرارگیری آن مانند بیشتر مدل‌های ظرفشویی مبله می‌باشد.

شستشوی تمیز ال جی D1452WF با برنامه‌های متنوع

روی بدنه‌ی این ماشین ظرفشویی یک نمایشگر به منظور نشان دادن عملکردهای دستگاه و برنامه‌های انتخاب شده و همچنین مدت زمان شستشو تعبیه شده است. در کنار این نمایشگر برخی از دکمه‌ها هم قرار گرفته شده‌اند که وظایفی مانند خاموش روشن کردن دستگاه، تنظیم برنامه‌ها و شروع به کار کردن ظرفشویی و … را بر عهده دارند. برنامه‌های این ماشین ظرفشویی 14 نفره شامل 5 مورد از قبیل شستشو با اسپری دوگانه، مراقبت از ظروف شیشه‌ای و نازک، شستشو خودکار، شستشوی اقتصادی و کم مصرف و شستشوی سریع می‌باشد. شستشو با اسپری دوگانه را می‌توانید به عنوان یک برنامه‌ی اضافه با سایر برنامه‌ها انتخاب کنید. در این نوع شستشو آب به صورت اسپری از دو طرف به ظرف‌ها برخورد می‌کند تا تمام لکه‌ها و چربی‌ها را از بین ببرد. همچنین برنامه‌ی مراقبت از ظروف شیشه‌ای و نازک می‌تواند گزینه‌ای عالی برای شستن ظروفی باشد که نازک هستند پس بدون نگرانی از ترک خوردن و شکستن آنها، این برنامه را انتخاب کرده تا ظروف کریستالی و شیشه‌ای ظریف به بهترین صورت شسته شوند.

این ظرفشویی به دلیل داشتن شستشو خودکار در مدت زمان کم بهترین شستشو را اعمال می‌کند. اگر می‌خواهید بدون نیاز به تنظیم خاصی ظروف روزانه یتان را شستشو دهید، می‌توانید روی برنامه‌ی شستشوی خودکار حساب کنید. شستشوی اقتصادی و کم مصرف  یک راه عالی برای شستن ظروف با مصرف بهینه‌ی آب، انرژی و مواد شوینده است. اگر برای تمیز شدن ظروف عجله دارید و می‌خواهید در مدت زمان بسیار کم تمامی ظروف تمیز و پاکیزه شوند، می‌توانید بدون نگرانی برنامه‌ی شستشوی سریع را انتخاب نمایید. این برنامه می‌تواند با در نظر گرفتن زمان کمتر، ظروف را سریعا پاک و تمیز نماید تا برای استفاده‌ی مجدد آماده باشند.

برنامه‌های اضافی در ظرفشویی 14 نفره ال جی D1452WF

ال جی جدا از اینکه یک سری از برنامه‌های اصلی برای این ظرفشویی در نظر گرفته، همچنین برای کارایی بیشتر امکان تلفیق برنامه‌های اصلی را با یک سری از برنامه‌های دیگر فراهم کرده است. اگر می‌خواهید شستن ظرف‌ها را به زمان دیگری موکول کنید و ترجیح می‌دهید در ساعات مصرف کمتر انرژی ماشین ظرفشویی ال جی D1452WF را روشن کنید، می‌توانید از قابلیت تاخیر در شستشو از یک تا 19 ساعت استفاده کنید. برای کاملتر شدن برنامه‌های شستشو، ال جی همچنین قابلیت‌های اضافه‌ای را هم برای این ظرفشویی در نظر گفته است، مثلا به کمک برنامه‌ی اضافی آب بسیار داغ، تمامی چربی‌ها و مواد چسبیده به ظروف نابود خواهند شد. قابلیت نیمه بار به منظور مصرف کمتر انرژی و آب برای ظرف‌های کمتر در نظر گرفته شده است، به گونه‌ای که اگر ظرف‌های کثیف کم باشند می‌توانید از آن بهره بگیرید. سیستم خشک کن این ظرفشویی به صورت فن ترکیبی با تهویه کار می‌کند که در زمان کم می‌تواند ظرف‌های خشک و تمیز را تحویل دهد. قفل کودک به منظور محافظت از کودکانتان در این ظرفشویی 14 نفره ال جی در نظر گرفته شده است و از دسترسی کودک به تنظیمات برنامه‌ها و باز کردن درب، جلوگیری می‌کند.


برچسب: ماشین ظرفشویی ال جی، ماشین ظرفشویی ال جی مدل D1452WF، ماشین ظرفشویی مبله ال جی، ماشین ظرفشویی ال جی مدل 1452 سفید، قیمت ماشین ظرفشویی ال جی 14 نفره، کیفیت ماشین ظرفشویی ال جی D1452WF،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ آذر ۱۳۹۸ساعت: ۰۸:۵۰:۵۷ توسط:آریانا موضوع: ماشین ظرفشویی نظرات (0)